9 dec. 2011

Buzzy&Arcii o poveste....

                                                                                        Buzzy&Arcii o poveste....
Naturala,frumoasa...e lipsita de vraje...
Putzin misterioasa,felul ei de a fi e unic,
Si zic,caracterul,ca nisipul de pe plaje...
Nu mint,zambetul ei incalzeste acel nisip,
Spun din suflet,e ceea ce simt...
Vocea ei blajina,darama orice mit,
Topeste orice gheatza,si urma de indoiana,
Imi lasa o sperantza,si nu e la vrajeala.
De ochi ce sa mai zic...imi plac la nebunie...
Nu o mint! ii ador! si cand adorm, o frenezie,
Ce nebunie!...sa fiu alaturi de ea, o fantezie...
Nu-i o cuceritoare,dar nici nu se lasa cucerita,
Nu e orice fata, ea e diferita....
Sa ne cunoastem noi,ne-a fost dat,si am apreciat
Sa tzinem unul la altul,am inceput,si am continuat,
Treptat....Sentimente multe sau adunat,
Am trecut prin multe si toate au contrat
Acum suntem imtreuna si zic E MINUNAT!

Doi copii nebuni,ce-au invis distantza....
Ce isi vorbesc  in fiecare noapte pana dimineatza,
Sunt acei copii nebuni,ce-au regasit sperantza,
Ce-i uneste si-i ajuta , in lupta cu viatza....
Suntm noi copii oare?..., doi acei nebuni ,se pare..
Suntem noi,mereu  vom fi...suntem Buzzy & Arcii..

Loialitate,incredere si respect...
Toate ti le-am oferit,treptat si nu regret,
Toate mi le-ai castigat,incet si ai pus suflet
Ca am pus suflet si din suflet sentiment.
M-ai facut sa te plac in totalitate....
dahh... si orice defect il ai, il vad o calitate,
M-ai ajutat sa lupt si sa sper ca se poate...
La fiecare noapte sa fiu cat mai aproape
Te simt tot mai aproape cand imi vorbesti in soapte
Cand ma surprinzi cu vocea ta imi spui cuvinte calde,
Ma faci sa uit de tot, ma faci sa uit de toate toate...
Si orice greutate, acum,in doua se imparte
Caci eu sunt doar o parte,iar tu o jumatate,
Amandoi un intreg,ce trece peste toate...



Doi copii nebuni,ce-au invis distantza....
Ce isi vorbesc  in fiecare noapte pana dimineatza,
Sunt acei copii nebuni,ce-au regasit sperantza,+
Ce-i uneste si-i ajuta , in lupta cu viatza....
Suntm noi copii oare?..., doi acei nebuni ,se pare..
Suntem noi,mereu  vom fi...suntem Buzzy & Arcii..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu