9 dec. 2011

Nevisul si nesomnul


Timpul,ce trece si trece iar faptul ca sunt departe de tn ma lasa tot mai rece
Dar gandul,ca am sa te revad ma incalzeste,imi da sperantza ca pot trece peste
Pentru cipele minunate alaturi de tn, ce mi le oferi doar tu,stiu ca am sa pot,
Merita sa renuntz la toate si renuntz la tot!merita sa  dau totul si am sa ii dau tot!
Netot...nesocotesc spusele tuturor dar,ma feresc de tot ascult vocea sentimentelor...
Deloc, nu mai pot sa raman trebuie sa te revad,cat de curand sa ma resimt nemuritor
Nu mai suport distantza,sunt frustrat,neantzeles,nu mai e nici una, o  cale minciuna
Ma macina ura ...sunt legat, cu gandul la un sarut vreau sa rup legatura ...
Doar ea e persoana ce ma intlelege cu adevarat ce imi ofera totdeuna acel sentiment minunat
Pur si de ne contestat caci e reciproc iar visul e adevarat si zic in continoare de NEUITAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu