9 dec. 2011

Un suflet deschis...


Am scris asta in miez de noapte
Ca nu mai pot sa dorm si ma gadesc la toate
Dar dintre toate...grijile,un singur gand m-a lininstit
Gandul... ca acolo cineva ma considera mai diferit,
Am privit spre o foaie ce era mai deosebita, freita,
De celelante, parca si ea trista ,parca imi soptea ca merita
Sa mi pun sentimentele pe ea sa ii aduc putina fericire,
M-am apropiat de ea si de un pix ce  traia dezamaire...
In mana parca sfaraie...prostul!tremura si scartzaie,
Lasnand in urma buncatzi de suflet frante-n litere
Formand cuvinte din minte,si incearca si ma minte
Dar inceteaza sa tremure ,parca si el simte si spune:
N-am crezut ca voi trai s-o fac si pe asta
Mi-am pus sufletul in verusri clorand cu dansu' pasta
Deasta am facut din negru, rosu pentru ochii ce nu vor plange
Pe astea nu vreau sa le mai vad, lacrimile sunt de sange...
Si tace si plange din suflet lacrimi de cerneala pe coala
Si -parca-i din ce in ce mai dulce si nu mai e amara,
Si coala gusta din lacrimile-i dulci si simte parca misos de miez de nuci
Zambeste imi spune ca se friceste imi multzumeste,si-ncep sa-i spun atunci,
Nu mie! tu, inca nu te-ai prins?! cine sunt eu?si cine m-a aprins?!
Tu ma consideri stea, la tn in vis,invins eu demon merg in spre abis
Tu inger, in cer...incet ma tragi m-npingi,imi zici: tu taci, e paradis!
E prea frumos zis, o spunea cea ce-n gand la mine stralucea,aprins
Si nu vroia sa sufar,dar trezit...mi-am amintit te cautam timid dar inca teafar
Ne-am nimerit si ti-am soptit: nu poti fi o stea,pentru mine tu esti lucafar!...
Iar in jurul taw stelele o mie luceau far de slipire eclipsate de tine
Si din o mie una iti e cel mai aproape si te vede si te simte
Si te tzine in suflet si in minte si oriunde ai fi gandul  te va prinde...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu