9 dec. 2011

Alexa&Alex- O iubire adevarata!

O iubirea adevarata..Alexa&Alex va arata,
Ca se pozte chiar si la distantza...
O iubire sincera si neconditionata
Daca gasesti persoan potrivita...
Fisigur ca merita! Dahh merita!
...................

Si-ncep povstea noastra,
Amintidu-ti de trecut,
De serile placute,petrecute
Si de cum ne-am cunsocut,
De noi...doi copii nebuni
Ce nu intelegeam...
Ca ne gasisem jumatatea,
Unul in altul si ca incepeam.
O povste fara final ,
Povestea noastra si parca nu vedeam
Ca vom fi suflete pereche,
Jumatatati si tot ce ne doram...

Au urmat multe nopti si zile,
In care ne-am cunoscut.
Si parca toate ne dadeau de inteles,
Ca e ceva mai mult...
Ceva mai mult ce tot crestea
Desi nu recunosteam,
Deveneam speciali unul pentru altul
si ne descopeream.
Gaseam in tine un prieten special,
Un sprijin ce nul aveam.
O parte dim mine si tot ce imi lipsea
se regasea in tine.
Chiar mai mult un suflet minunat
Un caracter,o gandire!
Si sti prea bine ti-am spus de la inceput,
Ca esti speciala!
Si daca ne va fi data o viatza,
Ti-o voi repeta mereu,iara si iara!
Seara de seara, noapte sau zi,
Imi doresc mereu ca tu  sa sti
Ca ai o jumatate un suflet
Ce va fi mereu al tau! acest Buzzy!
Desi,distantza ne-a stat
si ne va sta mereu in cale poate...
Sti prea bine,impreuna! 
Trecem peste tot si toate!

Refren!!!x2

O iubire adevarata...
Ne e data doar o data!
O iubire adevarata,
Ne-am dorit si o avemn pe toata!
Ce pe unii ii desparte...
Ne aproprie si mai tare!
Ce pe cei ce  stau  in cale,
Ii tratam cu nepasare!
Suntem cei ce suferim de dor...
Ca ne doare foarte tare!
Suntem noi aceaia care,
Ne iubesc la departare!
Tot ce vreau sa sti...
E ce am spus si ieri si ma repet,
Tot ce vreau sa sti,
E Te Iubesc! si nu vraus a te pierd!




2 orase diferite 2 vietzi deosebite
2 suflete ranite
De distantza despartite
Si de un destin unite...

Unitzi de acelas sentiment
Nu ne-am pierdut sperantza,
Ne am acceptat destinul,
Am reusit!si am invins distanta!
1.09.2010 am avut prima realizare,
Prima intalnire...
Mi-am tzinut promisiunea, 
Si am avut increderea tine!
Si sti...nu o sa uit niciodata,
Acea zi nebuna si sentimentul,
Cand am renuntat sa mai gandesc cu mintea
Si am gandit cu sufletul...
Si niciodata sa nu uitzi,
Ca am riscat totul numai pentru tine!
Si mereu sa iti aduci aminte,
Ca esti totul pentru mine!
Esti tot ce am mai bun!
Si ce nu speram sa am vreodata,
Cea mai buna prietena iubita si mama,
Imi esti toate deodata...

Stau si ma gandesc si inca nu realizez,
Cum au trecut acele luni
Constienti ca suntem facutzi sa ne iubim
Si totush priteni cei mai buni...
Ne-am acordat mereu,
O prietenie sincera si adevarata!
Si ma bucur ca fost sa fie asa,
Mai tarziu,decat niciodata.
Tot ce imi dorsc...
O viatza impreuna,sa te fac fricita!
Si tot ce vreau in schimb,
E sa ramai la fel,unica si diferita!
Sa fi mereu tu insatzi,
Sa nu te schimbi petru nimic!
Caci eu iubesc totul la tine,
Sper sa ti cont de tot ce-ti zic:
Pretuieste o iubire adevarata!
Atunci cand iti este data.
Pretzuieste fiecare sentiment!
Ca  unic si e doar o data.
Si gandestete mereu,
La persoana cea mai draga.
Si gandestete ca-i unica in suflet,
si in lumea asta intraga!

Aceste versuri sunt pure sentimente
Si sunt numai pentru tine!
Sper sa intelegi aceste mesaj,
Inspirat de suflet si din iubire.
Caci uneori nu ma mai expreim
Printr-un simplu te iubesc...
Deaia imi doresc,o viatza langa tine
Si sper a iti dovedesc!
Iar peste ani sa fim tot noi
Si sa putem spune: Alexa&Alex!
      FOREVER!!!!!!!!!

Refren!!!x2


O iubire adevarata...
Ne e data doar o data!
O iubire adevarata,
Ne-am dorit si o avemn pe toata!
Ce pe unii ii desparte...
Ne aproprie si mai tare!
Ce pe cei ce  stau  in cale,
Ii tratam cu nepasare!
Suntem cei ce suferim de dor...
Ca ne doare foarte tare!
Suntem noi aceaia care,
Ne iubesc la departare!
Tot ce vreau sa sti...
E ce am spus si ieri si ma repet,
Tot ce vreau sa sti,
E Te Iubesc! si nu vraus a te pierd!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu